Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace a simulace v grafické scéně s využitím knihovny Delta3D
Martanovič, Lukáš ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Účelem práce je popis tvorby vizualizační a simulační aplikace s využitím knihovny Delta3D. V první kapitole se nachází popis struktury knihovny, následovaný seznámením se základními mechanizmy a prostředky enginu. Obsahem druhé a třetí kapitoly je následně příklad ruční tvorby jednoduché gra fické scény a popis tvorby rozsáhlejší aplikace využívající širší spektrum možností poskytovaných knihovnou Delta3D.
Vizualizace a simulace v grafické scéně s využitím knihovny Delta3D
Martanovič, Lukáš ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Účelem práce je popis tvorby vizualizační a simulační aplikace s využitím knihovny Delta3D. V první kapitole se nachází popis struktury knihovny, následovaný seznámením se základními mechanizmy a prostředky enginu. Obsahem druhé a třetí kapitoly je následně příklad ruční tvorby jednoduché gra fické scény a popis tvorby rozsáhlejší aplikace využívající širší spektrum možností poskytovaných knihovnou Delta3D.
Tvorba 3D her pomocí jMonkeyEngine 3.0
Skála, Jakub ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Nagy, Jiří (oponent)
Tématem práce je tvorba trojrozměrných počítačových her pomocí programovacího jazyka Java a enginu jMonkeyEngine, který je na Javě postaven. Cílem je představit možnosti tohoto nástroje a také zhodnotit, zda se jeho tvůrcům skutečně podařilo dokázat, že jazyk Java je použitelný i při tvorbě počítačových her. V úvodní části práce je představen samotný nástroj jMonkeyEngine, stručná historie jeho vývoje a také základní charakteristiky. Dále jsou představeny principy práce v trojrozměrném prostředí a poté již specifické vlastnosti a možnosti jMonkeyEnginu. Každá kapitola je doplněna ukázkami kódu, které demonstrují možnosti nástroje. V závěru jsou shrnuty celkové možnosti programování her v jMonkeyEnginu a také srovnání s podobnými vývojovými nástroji založenými na jiných programovacích jazycich.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.